Interview and Tag

Terima Kasih Cik Niesh kerana tag saya. =)

Apa benda paling penting dalam hidup korunk ?
Entah lah... Mungkin makanan dan pakaian.


Benda terakhir yang korunk beli guna duit sendiri ?
T-shirt. Beli dari F.O.S di The Spring tadi.


Di mana tempat korunk nak melangsungkan perkahwinan korunk dan tema perkahwinan korunk nanti ?
Kat kampung je lah. Senang saudara mara nak datang nanti. Tema tradisional dan country.


Adakah korunk sedang bercinta sekarang ?
Ya.


Berapa lama korunk akan mencintai kekasih korunk ?
Kalau dia jodoh saya, sudah tentu selamanya.


Di mana korunk selalu jumpa kekasih korunk ?
Di kampung.


Novel / buku / majalah terakhir korunk beli ?
Tak ingat pula. Saya rasa lah... CLEO.


Apakah nama penuh korunk ?
Marly Matleen ak Augustine Agoh.


Namakan orang yang betul-betul korunk nak jumpa dalam hidup ?
George Clooney. (Jangan ketawa!)


Adakah korunk basuh baju sendiri ?
Bila tinggal di apartment, sendiri cuci. Time cuti macam ni, mesin basuh lah.


Di mana tempat korunk sungguh-sungguh nak pergi ?
Tempat yang membahagiakan.


Pilih salah satu, PELAK atau CIUM ?
Peluk.


Lima tarikh yang korunk takkan lupa ?
Lebih-lebih pula lima. 14.8.2009, 9.9.2009. Lambat laun akan lupa juga tu.


Lima benda korunk sangat sayang dalam hidup korunk ?
Apa ya... Saya tak materialistik. Errm... Rumah mak bapak saya, kad ATM saya, cincin saya, simkad saya, dan kasut saya.


Lima lagu yang korunk suke dan selalu dengar ?
I Want to Break Free, Nothing's Gonna Change My Love for You, O Holy Night, Airplanes, dan My Endless Love. Jiwang kan? Lagu lain memang lah saya suka, tapi lagu zaman sekarang ni susah nak digemari sepanjang masa sebab sentiasa bertukar ikut trend. 


Bile tarikh lahir korunk dan korunk sambut besday kat mana tahun lepas ?
1 November 1989. Tahun lepas sambut kat apartment je, bersama nota-nota peperiksaan.


3 orang blogger yang korunk nak tag ?
Errm... 


Cerita sikit pasal blogger yang anda tag ?
Errm...

2 comments:

Miki Aya said...

I didn't read cleo for such a long long time ^_^

MarlyMarble said...

the last time i bought it was last march.but it's not the last book i read~haha

Post a Comment

My Link Collections: